czwartek, 23 października 2014

minął rok

Dziadkowi

Choćbym zadzwoniła pod Twój numer,
będziesz milczał,
Zapukała do Twych drzwi,
nie otworzysz,
Nawet, gdy wejdę
powita mnie pustka…

Okulary,
twe drugie oczy
zawsze z Tobą oglądające świat
nie widzą już nic
bo Ty nie widzisz
Nie zdradzą
przeszłości,
- bez Ciebie są nieme,
zabrałeś ze sobą wszystkie tajemnice
Nie spojrzą w przyszłość
- dla Ciebie jej nie ma…
…tutaj.

Jesteś już Tam…
Kiedyś, gdy jeszcze nie milczałeś
obiecałam, że Tam będzie lepiej,
nie będzie bolało,
będziesz szczęśliwy

Wiem i wierzę,
nie pomyliłam się,
nie tęsknisz do tutaj
To ja tęsknię
za Tobą
i aby być Tam.

5.02.2014

4 komentarze:

  1. Piekny blog, pelen nadziei i pokoju, dobrej muzyki, malych radosci i uroczych zdjec. Nie przestawaj pisac. Pozdrawiam serdecznie! Dominika

    OdpowiedzUsuń
  2. Dominika, dziękuję! Twój wpis pojawił się w momencie, kiedy z powodu natłoku obowiązków zastanawiałam się, czy ma sens prowadzenie tego bloga. Dziękuję za zachętę, zmobilizowałaś mnie :)

    Eshet Chayil - dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, wszyscy czasem potrzebujemy impulsu, motywacji. A blogerek z taka duchowoscia i wrazliwoscia wcale nie jest tak wiele. Pisz i nie poddawaj sie! Dominika

    OdpowiedzUsuń