piątek, 4 września 2015

"A Thousand Years"

Iwona Chmielewska stworzyła niesamowitą opowieść pt. "Dwoje Ludzi". Jej piękno, głębia i prwadziwość niezmiennie mnie poruszają. 



Pewnego wieczoru miałam szczęście słuchać jak Eshet Chayil przejmująco czyta tę opowieść, a w tle towarzyszy jej  melodia "A Thousand Years" (Christian Perii; wykonanie The Piano Guys). Niezapomniane wrażenia, uczta dla zmysłów.

Dziś znow słucham "A Thousand Years"... 
Już od pierwszych nut granych na fortepianie ta melodia przejmuje mnie do głębi... Partie wiolonczeli wydają się być wygrywane na najdelikatniejszych strunach mojej duszy; cały utwór - przez jakąś orkiestrę wewnątrz mnie...

 Przypomina mi się opowieść "Dwoje Ludzi" i moje życiowe motto - In the ever-changing circumstances of life, there is never-changing God in control.  

Piękno życia i absolutne poczucie bezpieczeństwa - którego źródłem jest świadomość, że jestem w Bożych rękach a Jemu nigdy nic nie wymyka się spod kontroli - sprawia, że pomimo wszystko jestem niewymownie szczęśliwa!



1 komentarz:

  1. Ja również bardzo lubię zarówno tę opowieść, jak i "A Thousand Years"... I bardzo miło wspominam tamten wieczór.
    Całuję!

    OdpowiedzUsuń