czwartek, 19 lutego 2015

wdzięczna




Zaglądam tutaj tylko na chwilę, na małą chwileczkę. Chcę po prostu zanotować, że jestem szczęśliwa! I tak bardzo wdzięczna :) Wdzięczna za życie, którym (proszę wybaczyć mi kalkę z języka angielskiego, ale ten zwrot najbardziej tutaj pasuje) "mogę żyć" [od ang. live life ;)] Życie, które nie jest idealne, które nie jest bajką ale zostało skryte w doskonałych planach Bożej mądrości, jak kiedyś we wspaniałym wierszu napisała moja przyjaciółka [jakby kiedyś ktoś miał ochotę zapoznać się z całym wierszem to zapraszam do zbiorów Biblioteki Narodowej, tomik poezji "W mej duszy gdzieś tam na dnie", str. 31:)] Życie, które niegdyś całkowicie oddałam Bogu, które teraz toczy się według Jego woli. To On pisze scenariusz i On nim kieruje. Dlatego, choć często wiele spraw układa się zupełnie inaczej niż "miało być", moje życie jest niesamowicie piękne... :) Kiedy odwracam się za siebie, widzę jak wszystko wspaniale zostało zaplanowane, jak wszystko niesamowicie łączy się w jedną piękną całość... :)

A w tle gra Yiruma. Naczęściej "River Flows In You" i "Kiss The Rain". 





1 komentarz: