poniedziałek, 6 kwietnia 2015

ponieważ On żyje


                                                               

                                                      
Bóg zesłał Swojego Syna,
Nazywał się Jezus.
On przyszedł, aby kochać,
Leczyć i wybaczać.
On żył i umarł po to,
By odkupić moje grzechy,
Pusty grób świadczy o tym, że
Mój Zbawiciel żyje

Dzięki temu, że On żyje,
Mogę zmierzyć się z jutrem
Dlatego, że On żyje,
Znikł mój strach,
Gdyż wiem, że
On trzyma w swym ręku przyszłość
Więc warto żyć,
Bo pewność mam, że żyje Pan,

  


Więc warto żyć,
Bo pewność mam, że żyje Pan






Niech radość - z powodu tego, 
że Bóg tak umiłował świat, że Syna swego jednorodzonego dał, aby każdy kto w Niego wierzy, nie zginął, ale miał życie wieczne
 - wypełnia każdy, nie tylko świąteczny, dzień
i nadaje życiu sen!


5 komentarzy: