poniedziałek, 27 kwietnia 2015

while I'm waiting

W sali pełniącej funkcję świetlicy - a dziś rolę amatorskiego kina - siedziało ponad dwadzieścia nastolatek. Siedząc bokiem na przemian śledziłam losy bohaterów i przyglądałam się dziewczętom, które emocjonowały się tak samo, jak niegdyś oglądająca ten film po raz pierwszy nastoletnia Aprilanna.
Film znałam dobrze, ale nie oglądałam go już kilka lat. Choć starsza i o wiele dojrzalsza nadal wzruszałam się na wielu scenach. Nie spodziewałam się jednak, że coś mnie w nim jeszcze zaskoczy - a jednak... W pewnym momencie dotarły do mnie słowa utworu składającego się na soundtrack filmu. Nigdy wcześniej nie zwróciłam na nie uwagi. Wydawało mi się, że ktoś w ciągu tych kilka lat musiał dodać ten utwór, bo nigdy wcześniej go tam nie było. Ale to ja się zmieniłam - dorosłam, dojrzałam a lepsza znajomość angielskiego pozwoliła mi zrozumieć przesłanie, które sprawiło, że obraz dla mnie zbledł. Przewijające się sceny były tylko tłem dla śpiewnych słów, tak bardzo mi bliskich...


2 komentarze:

  1. Ta piosenka jest w filmie? Jak to możliwe, że słyszę ją po raz pierwszy? ;)
    Czyż to nie fascynujące w życiu, że ciągle odkrywamy coś nowego, nawet tam, gdzie wszystko zdaje się już tak dobrze znane? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka sama była moja reakcja ;) Zobacz 28:36 minutę drugiej części filmu ;)
      Miłego dnia!

      Usuń