niedziela, 25 stycznia 2015

życzenia

...jasnofioletowy pokój zapadł mi w pamięci. Na szpitalnym łóżku siedziała starsza kobieta ubrana w elegancką koszulę nocną z pomalowanymi na czerwono paznokciami. W odróżnieniu od pozostałych pacjentów na pierwszy rzut oka nie sprawiała wrażenia chorej, ale później - tłumacząc jej rozdrażnienie - pielęgniarki mówiły, że bardzo cierpi. Przywitała nas niezbyt miłym spojrzeniem i sprawiała wrażenie mocno poirytowanej. Jednak chwilę później słuchając utworów przymknęła oczy. Obserwowałam jak na jej twarzy zachodzi zmiana. Grymas ust gdzieś znika, a twarz łagodnieje. Wtedy postanowiłam, że to właśnie jej podaruję moją kartkę z białym kościółkiem... Serce wyrywało się, aby jak najszybciej do niej podejść. Podeszłam i cicho, tak aby inni za wiele nie słyszeli, zaczęłam opowiadać o białym kościółku, jego symbolice dla mnie oraz uczuciach jakie kierowała mną i towarzyszyły mi podczas robienia tej kartki... 
Dziś dowiedziałam się, że trzy dni później odeszła... i mogę mieć tylko nadzieję, że życzenia napisane na kartce spełniły się w jej życiu....





         Pan Jezus powiedział:
 "Przyjdźcie do Mnie wszyscy, którzy 
utrudzeni i obciążeni jesteście, Ja dam wam 
wytchnienie. Ja jestem drogą, i prawdą, 
i życiem. Nikt nie przychodzi do Ojca jak 
tylko przeze mnie. Tak bardzo bowiem Bóg 
umiłował świat, że dal swojego 
jednorodzonego Syna, aby każdy, kto w 
Niego wierzy, nie zginął, lecz miał życie 
wieczne." 
(Ew Mateusza 11:28; Ew Jana 14:6; Ew Jana 3:16) 


Serdeczne życzenia wewnętrznego pokoju i ukojenia w Jezusie Chrystusie  oraz radości i nadziei wypływającej z Bożego planu zbawienia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz